Ahad, 12 April 2009

LELAKI.....

LELAKI…
fikiran mereka x bleh di bc…
kdg2 mereka x m’punyai prasaan ..
memainkan perasaan gurl yg mdh sgt cair,t’godan so on la..
begitu jgk aku..
ingn m’cintai dan dicintai..
tp knpa bila bhgia mula dtg ada ja disebaliknya..
whyyyy?????
kdg2 aku t’pk memg x ada ruang untk aku hapy ker????
Tuhan x nak bg aku hapy ker???
myb Tuhan nak menguji aku dgn cmua nie…
myb aku mencintai dia lbh dari aku mencintai penciptaku sendiri..
myb Tuhan nak tnjk ada baik dan buruknya..
tp knpa mesti aku yg diuji..why???
setiap kali aku cuba cpi kegembiraan ada ja yg x kena..
x mudah untk aku jth cinta mcm nie tp….
myb nasib aku kan ats dosa2 yg telh aku lakukan..
ya Allah kau ampnknlh hamba-Mu ini…
hmmm….
mak ckp hdp ats kebahagiaan org lain x lm..
mak ckp gak Tuhn syg aku lbh lg sbb tu aku x dpt dia..
memg btol ckp mak aku da tau prangai dia..
thank’s mum…i luv u s0 much…
kwn aku plak ckp gurl yg baik utk lelaki yg baik…btol ker???
i hope s0 la…
w’pon aku x dpt dia tp aku msh ada family n kengkwn yg syg aku…

Tiada ulasan:

Catat Ulasan