Jumaat, 27 Mac 2009

heArt vs sOng...!!!!



Kau Datang Untuk mencinta tapi Apa Ertinya Cinta Bila Diri Disayangi...bila Aku Bertanya adakah Cintaku Dalam Hatimu...Jawapanmu Cinta Antara Kita Tiada Penghalangnya...aku Tegar dengan semua itu kerana dengan harapan aku akan mendapat cinta sejati bak Cinta Arjuna...dalam keadaan Denting sekali lagi aku Tegar dengan semua takdir...Andai Aku Tahu kau bukan Tercipta Untukku tiada guna aku Menunggumu...kerana sudah hilang semua Ayat-Ayat Cinta yang kau berikan...dengan Permintaan Hati aku Berhenti Berharap Menantikan Sebuah Jawapan...walaupon jawapanmu mengatakan I'm Yours but now I'm n0t Yours anymore...

finally..finish!!!!!!!


huhuhu...arie nie 28-7-09...
abeh pratikallllllllllll...yuhuuuu...terlepas dr seksa cik bulattt...gagagagag...
ehhmmm..dah nak blik kg beb...blik kg..o000ooo...blik kg...
best glerrrr...x sabar si0ttt...tp kena blik adtec ar...
aku x nak blik adtec...waaaa...boringgggggggg...rs nak blik umah x nak p mn2 dah...camna ha?????
byk bnda nak kena wat blik nnti...aku x ready ar...byk sgt konflik kat sn..huhuhu...ermmm...tp yg pentinggg blik umahhhhhhhhh...=
geng jmpa di adtec....=(

Isnin, 23 Mac 2009

menGhitung hAri...


huhuhuhu...msuk arie nie tggl lg semggu ja lg aku nak menapak di tmpt praktikal neh..dah x sggp rsnya aku..terseksa tenaga zahir dan batin...gagagagag...tp akn ku bertahan jua,,hik2....pg nie sementara nak msuk clas apa lg mengulat ar sat...ermmm about joccamp nie...not bad la wpon aku x brapa minat sgt..ntah la...aku x dpt nak concentret pon dlm clas...byk bnda nak pk..remeh temeh, x temeh,bnda pentg cmuaaaaaaaaaaaaaaaaaa adaaaaaaaaaaaaaaaaa...hmmmm...mcm mn ha?????poning2...huhhhh!!!!!!


Jumaat, 20 Mac 2009

boringggg.....

wOo...first blog..mcm best jer.. aku br nak berjinak2 men dis blog..pki balun jer.hahahah..now aku kat tmpt ojt..boringgggggggggggggggggggggggggggg.....hohohoho..dah pkl 430...cow dl..