Ahad, 12 April 2009

dia.....

knpa mesti ada DIA…
knpa mesti wujudnya DIA…
DIA iaitu org ke 3…
knpa krn DIA aku x sempt cpai bhagia…
knpa juga mesti wujudnya DIA antara aku & dia…
knpa aku bkn org lain…
hebat sgtkah DIA..
istimewa sgtkah DIA…
arghhhhhhhhhhhhh!!!!!….
aku benci dgn kenyataan nie…
krna DIA aku perlu menanggung smua nie…
WHY???
ingn aku perbesarkan cmua ini…tapi…byk hati yg perlu dijg…
tp hati aku????
at last aku yg kecewa…
aku perlukan jawapan untuk cmua nie…
????????????????????????????/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan