Ahad, 12 April 2009
kemarin @ semalam nyer st0ry...
hmmm....boring neh..dah x taw nak wat per dah..guling p guling mai dah mcm tenggiling dah neh..huhuhu...arie nie punya la smagat bgn awal..konon nak g claz la..tkut ada perhmpunan besar la konon..pdhal x da pape pon..blik hostel tercongok ha kat bilik jgk..nsb bek la ada org tgglkan laptop neh kat aku.bleh jgk aku tekan2..aku nyer laptop akak aku amek..esk br dpt.mati kutu aku x da laptop..nsb bek la ada org baik hati tgglkan laptop dia kat aku..baik hati ker????wekkkk!!!!!...tp nsb dia ada bleh gak aku wat report ojt.klu x haqu jgk aku nak cr pc org.dah la nak kena sbmit kamis neh.thank's bebyk yer pokcik..peh pening gak nak wat report neh tp ok la c0z bnda dah ada dah just edit ja pon..huhuhuhu...ermm...semalam aku da sembg dgn sorg nie..lm jgk ar aku sembang.not bad la.dia ok.fun la.hilang seketika aku nyer masalah..ahakz..byk yg aku dpt bila aku sembg dgn dia..byk bnda yg aku x taw dlm hdp neh yg aku dpt dr dia..for exmple dia ckp dlm dunia nie ada 4 golongan...pertama-org yg hdp didunia dpt n di akhirat dpt...kedua-org yg hdp di dunia dpt n di akhirat x dpt...ketiga-org yg hdp di dunia x dpt tp dia akhirat dpt...keempat-dua2 x dpt..dia ckp kat aku kita bleh plh kita nak di golongan mn????aku terdiam sekejap bila dgr dia ckp mcm tu.x da plak seblm nie ada org ckp btol2 kat tlinga aku mcm tu.huhuhu..kira bdk neh bleh pki jgk la.hik2...x seteruk yg disangka..tp aku x taw la sm ada dia drama ja lbh ataupon btol2..nak cy pon ssh x cy pon dgr mcm bleh cy..tp apa yg dia ckp ada btol la..sket2 ada gak kena dgn aku nyer life..hermmm,,,tp biasa la LELAKI ayat semua manis..mcm hampehhhhh...dengan 1 pengalaman sudah cukup mengajar aku erti..wahhh,,,ha kan dah kuar ayat dah..lagu pon sedh jer..apa kena pon x taw...aduyaiii...bak kt mber aku "hidup susah mati pon susah"....s0 senyulah selalu dan selamat beramal...hahahahaha...stupid!!!!!!!!arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!@#$%^&*()
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)

Tiada ulasan:
Catat Ulasan