
aku dah penat.penat sgt2..penat melegakan hati sendiri.sampi bila..Ya Allah berikan aku kekuatan..jika ini yg Kau tentukan utkku berikan aku petunjuk..kenapa mesti aku dibohobgi lg oleh insan yang aku syg.syg sgt..x nmpk ker keihlasan aku wpon sekecik zarah...arghhhh...he not belong to me.knpa perlu aku terasa...????...aku terkilan..terkilan sgt2 coz ditipu sebegitu.aku ingt lg kt2 dan sumpah2 yg di berikan tp kenapa sebliknya terjadi..why????...watak apa lg dia nak mainkan.x ckup ker selama ini..ya!!!..memg dgn apa berlaku 2thn dl aku memg dah x percykan dia lg tp aku just berkwn n memberi dia peluang utk mperbtlkan apa yg dia lakukan dl...tp...x semudh yg disgka..aku xphm dgn keadaan dia..ENGAGADE???...btol ker tdk...tp kenapa dgn yg lain..Ya Tuhnku..Kau berikanlah petunjuk kepadanya.insan yg ku syg.aku tahu dia x sejht yg disgka..Ya Allah jika benar dia untukku Kau dekatkanlah hatiku dengan hatinya dan jika dia bkn untuk ku kau jdkan dia untuk org yg lebih baik dariku...sesgguhnya Kau lebh mengetahui..AMINNNNN....='(

Tiada ulasan:
Catat Ulasan