Rabu, 3 Jun 2009

akHirnya...

hmmmm...arie nie last dah mggu present..cmua student sem6 dah abeh present..
mknanya cmua dah bebas..yuhuuuu...
begitu jgk aku...2.6.2009 merupakan hari paling takut jgk la..akupresent arie tu...
x payah la ckp pasal projrk..bila fikir2 blik aku rs benci plak..x tahu knpa..mybe aku terasa s0methg kot..tp alhamdulillah semuanya selamat..
ckp pasal mggu present,org pertama yg aku bg tau adalah "pakcik"...
aku nak sgt dia dtg..mintk dia dtg tgk aku present tp dlm yg ms yang sm aku x nak "pokcik" dtg..yer la sgn ar..dah la ketaq nak mati...aku x kesah dia dtg ke x...=/
tggu punya tggu akhrnya turn aku.takut si0t...n ada org yag aku tggu tiba2 muncul..
xtau hati nie mcm mn..=D..at least dia ingat aku tp a x tau la dia dtg sbb disuruh atau memg dia btol2 nak dtg..tp x kesah..nak jgk dia dtg tgk aku..huhuhu...
dlm ms yg sm mggu tu adalah mggu paling mencabar bg aku..2 bnda aku kena tempuhi..
pertama of coz la presen final projek dan akhirnya aku berjaya hbs kan 3thn kat cni n 1 more thing,,,aku GAGAL...mggu nie dia....hmmmm,,,pndk kt aku gagal mendapatkan apa yang hati aku nak...klu boleh aku nak arie nie mcm nie ja..x nak ada hari2 yang lain..tp TIDAK BOLEH!!!!!...SEMUA TU X MGKN AKAN TERJADI!!!!...nak x nak aku terpaksa hadapi jgk..wpon aku mengelak sebnyak mn pon..cmua x akan berubah...!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan