puas gila...
kat adtec x bleh tgk tv.yv rosak...hampeh tol...
dgn air m letrik x da aku apa lg cabut blik ar...lg pon x da claz ar..
hmmmmm...blik pon x da wat pape pon kat umh..mcm dok adtec gak..b0san jer..
semalam aku dpt col dr sorg mber aku neh..member baik gak ar...
dia bg taw perkara yg agk menyedhkan jgk ar..bg aku sedh ar bg kor x taw ar..
pa lg about CINTA..LOVE...ya CINTA!!!!!...dia ckp dia nyer bf mntk break gan dia...
aku terkejut ar coz dorg hapy jer dl...tup tap tup tap kebabomm...apa kes?????
bila dia story blik cmuanya aku phm la apa mslhnya....
hmmmm....aku pon x taw nak ckpa apa..coz aku nyer diri pon x lepas nak bab2 neh...
aku nyer love story pon kebab0oooommmm mcm mn la nak setelkan org nyer...
aku x bpihak mn2 pihak c0z dua2 mber aku...aku kat tgh2 ar..
tp aku still x phm ar..npa ha lelaki mcm tu..tiba2 ja brubah hati..dgn sekelip ja hati kona kot len....
dah bekawan bagai nak apa,,tiba2 ja ckp len...yg si gurl sayang bgi nak gla dorg x taw....senag ja ckp x ready la...
x serasi la...kepala hotak dorg..br skrg nak ckp x serasi la apa la..yg dl ckp cinta la syg la rndu la x plak pk..
klu x nak ckp awal2 yg nak men2 kan prasaan org knpa..eeeiiiiiiiiiiii...geram nya akuuuuuuuuuuuuu...mcm sengal!!!!!!...
apa yg lelaki nak ha????...apa yg dorg pk ha pasal gurl??????dorg ckp gurl nie terlalu mengharap la apa la..
of c0z la mengharap dah kita syg org tu...klu x wat per nak bercinta..bodoh btol la...
ya Allah ampunkan lah hambaMU ini...aku dah hilg kesabaran wat ms sekrg...kdg2 terasa kebodohan gurl tu senag jer di permainkan...
KENAPAAAAAAAAAAA????????????????....knpa terciptanya lelaki dan perempuan di dnia ini??????....knpa mesti ada yg
kecewa mcm nie...x da ruang ker utk mencapai kehapiannnnnn....sedh ar....ya Tuhan ku tabah kan lah hambamu ini...
knpa terjadinya sebegini??????????

Tiada ulasan:
Catat Ulasan