huhuhu...arie nie 28-7-09...
abeh pratikallllllllllll...yuhuuuu...terlepas dr seksa cik bulattt...gagagagag...
ehhmmm..dah nak blik kg beb...blik kg..o000ooo...blik kg...
best glerrrr...x sabar si0ttt...tp kena blik adtec ar...
aku x nak blik adtec...waaaa...boringgggggggg...rs nak blik umah x nak p mn2 dah...camna ha?????
byk bnda nak kena wat blik nnti...aku x ready ar...byk sgt konflik kat sn..huhuhu...ermmm...tp yg pentinggg blik umahhhhhhhhh...=
geng jmpa di adtec....=(
abeh pratikallllllllllll...yuhuuuu...terlepas dr seksa cik bulattt...gagagagag...
ehhmmm..dah nak blik kg beb...blik kg..o000ooo...blik kg...
best glerrrr...x sabar si0ttt...tp kena blik adtec ar...
aku x nak blik adtec...waaaa...boringgggggggg...rs nak blik umah x nak p mn2 dah...camna ha?????
byk bnda nak kena wat blik nnti...aku x ready ar...byk sgt konflik kat sn..huhuhu...ermmm...tp yg pentinggg blik umahhhhhhhhh...=
geng jmpa di adtec....=(

Tiada ulasan:
Catat Ulasan